Shop Mobile More Submit  Join Login
Ashley Doodle Dump 2 by Karret Ashley Doodle Dump 2 by Karret
And this is the 2nd installment of the thrilling series known as Ashley... tumblr... shenanidon'tknow.

There are... like.. 1 or 2 things that aren't Ashley/Duality related in some way. other than that :P

Featured - [Elise]
Add a Comment:
 
:iconwhitegerberuu:
WhiteGerberuu Featured By Owner Jan 10, 2013
This dump pleases me :iconheplz:
Really love this Kar, your characters are always so aweaome ^w^
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 10, 2013
>U<!! <33 goood, it shoood.


;u;! <333 tysm! <33 ;u; -clingpet-
Reply
:iconsplorgin:
Splorgin Featured By Owner Jan 10, 2013
>w>
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 10, 2013
<u<
Reply
:iconsplorgin:
Splorgin Featured By Owner Jan 10, 2013
>w>
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 10, 2013
9u9
Reply
:iconsplorgin:
Splorgin Featured By Owner Jan 11, 2013
UuU
Reply
:icon4everevergreen:
4everEvergreen Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
PBL Telling you to deal with it killed me XD
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 10, 2013
hehehehe some time later, I may have to draw that out more fully. UuU
Reply
:icon4everevergreen:
4everEvergreen Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
xD It'd be amazing!
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 10, 2013
hehehehe>u>!

Gotta find time for it, though - less than 4 weeks to do r1 :C
Reply
:icon4everevergreen:
4everEvergreen Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
That's kinda tough :/
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 10, 2013
:'C yeahh
Reply
:icon4everevergreen:
4everEvergreen Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
fdasfghdfashdfajdfgajshdfgajsfghgasfjafgjahhdfg ASHLEYGODFUCKINGDAMMITSTAHP
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 10, 2013
STAHP what? XD
Reply
:icon4everevergreen:
4everEvergreen Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
BEING ASHLEY
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 10, 2013
Oh well that's just impossible. \D
Reply
:iconbloodhoundyellow:
BloodhoundYellow Featured By Owner Jan 10, 2013
Damn right. :iconheplz:
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 10, 2013
hehehehe >u>
Reply
:icon4everevergreen:
4everEvergreen Featured By Owner Jan 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
I KNOW THATS WHY IM GONNA GO DIE THERE INSTEAD
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 10, 2013
XDDDD
Reply
:iconbloodhoundyellow:
BloodhoundYellow Featured By Owner Jan 9, 2013
I swear to god that shitty drooling dragon thing reminds me of that equally shitty non-drooling dragon thing from the bootleg Pokemon Diamond game.
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 9, 2013
XDD !!
Reply
:iconrj1359:
RJ1359 Featured By Owner Jan 9, 2013
Haha, the eyes part reminded me of my sister's creepy compliment. Also. Heeee Espeon.
"You're so adorable! I just wanna rip open your ribcage and wear you like a jacket."
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 9, 2013
kuhiwuerni!! XDDDD<333
Reply
:iconbloodhoundyellow:
BloodhoundYellow Featured By Owner Jan 9, 2013
Once more, I'm jelly. D:

And also doubly jelly 'cause you drawin' and I ain't. ;m;
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 9, 2013
About 80% of it is spur-of-the-moment shit that I'm like... :U you know what, fuck it,yeah I'm gonna draw this shit. and not giving a shit about consistent quality or anything. basically, my mindset with these was -SUDDEN IDEA- Hmmmm I'll just doodle this out real fast.
Reply
:iconbloodhoundyellow:
BloodhoundYellow Featured By Owner Jan 9, 2013
I have tons of those almost daily but I never really do anything about it.
Reply
:iconkarret:
Karret Featured By Owner Jan 9, 2013
Start doing something about it, then. Don't worry like 'oh but I can't right now because -excuse-' or "oh it'll look like shit' just give a shot and draw it out. C':
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1200 × 7350




Details

Submitted on
January 9, 2013
Image Size
2.9 MB
Resolution
1200×7350
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
422
Favourites
15 (who?)
Comments
29
Downloads
10
×